Friday 17 June 2011

pegalaman kemalangan...

dh bapa ari dh aku xley tdo mlm....adoi naik rungsing gk la aku... tpi xpala..bosan2 nie aku tulis la blog.. mna taw ley buat aku tdo ka jp g...ihihihihih...aku nk cita la pglmn kemalngn... terjadi time  cuti hari pekerja..taun lps... sja la..nk jln2 ronda2 peneng ngn mbe2...shping.. mndy pntai.. tpi tu la owg ckp...malng nie xberbau...so kita kena redo la dgn ketentuan allah.... sekurng2nya aku masih hidup.... 
nk kata terok nie... xla la trok sgt...hahahha... nie pic sekadar nk lepas tnsion ja... almaklumlah... niat nk enjoy..tup2 prop plk yg mai...hahaha..aku k ja...sja ja baring kt c2...nk habaq trok la...hahahah.... trok keta jela...dpn tu remok la... wk2 nie...nk g mndy pantai batu frggi...time dlm koi 4lebih la.. last terpksa la batal...dlm keta nie da 4 owg(bukan aku yg bawak keta).. smua dok HUHAhUhA last2 PaNG!!! apa pn xbole... hahahah....nasib smua selamat.. yg tnsionnya.. kak(yg kami langgar tu la) bising bukan main... bdk USM.. benda bole stel elok2.. tpi cbb mulut dya yg leser tu la buat kmi asa mcm nk jahit ja mulut dya...hahaha... last2 kami buat repot polis.. keta dok bgkel.. balik perlis naik BAS terbaik.. hahaha... bnyk gk pgjaran yg aku dpt time nie... betapa pentingnya memakai tali pinggang keselamatan(seat belt)... hahahah..kurang2 selamat gk la aku drp terhantok...  pgjaran lain...berhati2 jela semasa memandu.. trutama pemandu...kena fokus la... hahaha... peace...

No comments:

Post a Comment