Wednesday 22 June 2011

jaya waris....


hahahaha....sebut je pasai jaya waris... terigat zaman dlu2... time aku masih di bangku sekolah... ketaq2 kpala lututku menanti pa akan jadi pada diriku selepas pulang kerumah... hahahhaa... dalam keta xyah dok kata la... klaw xkena hingaq(bising) tu tpu la... tpi bla dh bsaq nie...baruku sedar... kenapa mereka bising2??...cbb nk aku berjaya mcm owg lain... tpi...aku dh cuba sehabis baik...tpi.. kudratku xmampu untuk terus mara... dan aku dh cuba sedaya upayaku... mujurlah keluarga ku memahami keadaan ku...pa yg aku nk sampaikn... dicitulah kita akan dapat melihat..wajah2 ahli syurga allah...iaitu ibu dan bapa...ada yg ngis kerana gumbira... ada yg ngis kerana kecewa...ada yg tidak hadir.. ada yg tidak berkata2..dan pelbagai2 lagi yg dapatku lihat... itulah panorama ketika di jaya waris... bsk jaya waris adkku... aku terpaksa menemani ibuku... untuk hadir ke jaya waris adk ku di maktab mahmud kulim..
so terpaksa la...bgun awl bsk...hihihihi...klaw x...kena bising la bai... sekian... peace...v

No comments:

Post a Comment