Monday 27 June 2011

laki & bedak sejuk??

hahahhaha...bosan2 so aku kupas2 la ckit topic laki dan bedak sejuk?? salah ka laki nk pkai bedak sejuk?? hahahaha....tpi kenapa rmai lelaki lebih memilih pencuci muka berbandaing bedak sejuk?? 


 
pic hiasan

comel kn klaw laki pkai?? bley kira la bpa ramai laki pakai...kn?? sapa asa nk cute baik pakai... hahahaha... bedak sejuk nie kira dh serasi la ngn ppun... laki klaw pkai kna bahan la...." hai bang!! jaga muka ke??" hahaha...mcm2 ag la... time aku stdy dlu pn aku asa 

                                20% ja laki yg pkai bedak sejuk
                                30% pkai pencuci muka 
                                50% xpakai sebarang pencuci muka o alat2 muka...

besa la laki kn... aku pn pkai sabun mndy ja.. boh muka... hihihi... kurang la ckit2 minyk... nk jaga muka 100% nie.. bukan dya la... perlu modai besaq.. 1st pencuci muka la.. pas2 pelembab, pas2 tu  anti-ultra UV la.. mcm2 la ag la ..aku pn xtaw..cbb bnyk sgt dh kt pasaran skunk nie.....bukan aku la tu nk pkai bnda2 cm2.....hahahaha.. 

berbalik pada topic.. aku nk galakkn la laki pkai bedak sejuk.. xslh pn... aku asa lagi ok drp pencuci muka yg lain... cbb xda bahan2 kimia yg pelik2 n yg merbahaya.. ramuan bedak sejuk pn simple ja... murah pn murah...hahahah...  

kenapa perlu pkai??? hahaha...untuk :-

  1. melicinkan kulit muka
  2. memberi kesegaran pada kulit
  3. kurangkn pegeluaran minyak pada muka
  4. menghilangkn sel2 kulit mati
  5. membersih dan menegangkan kulit wajah dan lain2...
klaw xcya cuba la... hahahah... xrugi pn kn...semurah 1ringgit...=) jimat cekap dan terbukti berkesan... hahahaha... peace V terbaik daqi ladang...


1 comment:

  1. http://itsmehidungpenyet.blogspot.com/
    wa dah follow abg klu sudi follow laaa wa balik k..yg atas 2 k

    ReplyDelete