Wednesday 31 August 2011

Raya di jitra


Pergrhhhh… penat bai beraya rini… wlupn raya ke-2 tpi tetap meriah… cbb raya 1st… aku habiskn masa aku di atas bumbung umhku tido… hahahaha… maklumlah pagi sebelum raya tu g uptown jln2… balik pn lewat… so time smyg raya hanggok jela keja aku… paham owg berkutubah(tido) hihihihihi…. So pgi tdi aku ciap2 la p umh makcik aku kt taman intan SP kedah… lepas lepak2 mkn2.. abah aku ajk aku p jitra.. beraya kt sna… dh lama gk la xp sna…  p dlm 2fmily… bertolak dalam pkul 3lebih la..smpai koi 4… xpasti.. cbb dok galik bawak keta… dgn sesaknya jalan semperna raya2 nie… tpi best la jumpa pakteh aku… alhmdulillah chat… asa happy gk la bla tgk fmily berkumpul ramai2… dh lama xasa suasana mcm tu.. last aku asa mcm nie time aku kolah rendah…. Hihihihih…. Bukan senang nk kumpoi ramai2 mcm nie… lepas nie xtaw bla plk nk jmpa… so wlupn xramai adk beradik belah abah aku yg ada… tpi ttp meriah…


pic bersama fmily tercinta

Aku harap di suatu masa yg lain kami dpt berkumpul ramai2 mcm nie lagi… semoga panjang umuq n murah rezeki…da masa da raya… selamat hari raya… hihihihi… chow…

No comments:

Post a Comment