Tuesday 5 July 2011

CINTA MATI

hahahhaha...aku nk cita sal cinta mati...bkn nk jiwng2 cinta ka pa...ampa mai baca la dlu la kisah nie...pastu pk2 la nah... kisah cinta seorang wanita nie... nie keratan akhbar 27/6/2011 lepas... baca2 la nah...


pic hiasan


Wanita kahwin dengan mayat


2011/06/27
Presiden Perancis lulus permohonan warga negara 

LONDON: Seorang wanita berkahwin dengan teman lelakinya yang sudah mati pada satu majlis di Perancis selepas mendapat kebenaran Presiden Perancis, Nicolas Sarkozy.
Akhbar Daily Mail melaporkan, Karen Jumeaux, 22, menggunakan undang-undang Perancis untuk berkahwin dengan tunangnya, Anthony Maillot, hampir dua tahun selepas terbunuh dalam kemalangan jalan raya.
Wanita itu menulis kepada Sarkozy meminta kebenaran berkahwin dengan tunangnya yang sudah mati dan kemudian permohonannya diluluskan kerana beliau boleh membuktikan yang mereka sudah merancang untuk berkahwin. 

Pasangan itu bertemu pada 2007 dan mempunyai cahaya mata lelaki pada 2009, sebelum kekasihnya itu mati pada usia 20 tahun. 

Dia memakai gaun putih melafazkan ikrar di dewan majlis di Dizy-le-Gros, timur Perancis, Khamis lalu. 

Beliau berkata: “Saya tidak pernah mahu melakukan perkara ini sendirian, tetapi takdir sudah menentukan. Tambahan lagi, kami merancang untuk membesarkan anak bersama-sama. 
“Saya tidak merancang untuk melakukannya sendiri. Kini, saya isterinya dan akan sentiasa menyintainya. Kami cinta pandang pertama dan menjalin hubungan selama empat tahun,” katanya. 

Seorang pakar undang-undang Perancis berkata, jika Maillot bertemu dengan kekasih baru selepas ini dia perlu mengemukakan permohonan cerai. – Agensi

hahahahah.... nie baru btoi cinta mati.... contoh cinta mati.... hihihihi... klaw kita bukan dya la.. nk kwin dgn mayat kn??? hahahaha.... cari mampoih... mai mlm kacaw kita xtaw la... hahaha....  kadang2 time hidup bkn main...janjie sehidup semati la... tpi bla bini/ laki kita mati... truih cari pegantti... kubuq dok merah ag pn dh mula gatai2 dh...tpi tu normal la... lumrah alam kn?? sblm mati pn kita dh pasang peganti... nie kn lak dh mati.... hihihihihi.... jz suka2 ja nk cita...fakta penting yang kt perancis boleh kawin dgn mayat...hahahahha...spa asa nk kwin ngn mayat gf /bf boley la p sna...hihiihi peace V.... 

No comments:

Post a Comment